Untitled 1 v2

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومي شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، همزمان با فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و ايام سوگواري شهادت سرور سالار شهيدان عالم حضرت امام حسين (ع) و ياران با وفايش، دکتر محمدتقی بابایی،مدیرعامل هلدینگ تابان هور در پيامي اين ايام را تسليت و تعزيت گفت.

متن پيام تسليت بدين شرح است:

 

عاشورا اعلان "ان الله یامر بالعدل" است، و پشتوانه ی "لیقوم الناس بالقسط"

 

عاشورا، مائده بزرگ روح انسان است در تداوم اعصار، تجسم اعتلای وجدان است در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان است در تجلّی گاه ایمان، تجلّی کعبه است در میقات خون.

آموزه های سراسر انسانی قیام ماندگار کربلا ،حماسه جاویدیست که وجدان انسان‌های آگاه ،صلابت آسمانی‌اش را ستایش می‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می‌آورد.

امروز، وظیفه داریم که به تأسی از « کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا » ماهیت عبادی و سیاسی جنبش الهی اباعبداله الحسین (ع) را با جهاد تبیین به منصه ظهور جهانیان گذاریم تا برای همه اعصار و زمان‌ها ، نهضت حسینی جریانی جهان شمول بر حقانیت عدالت و حق گستری اسلام و سیره پیامبر اعظم (ص) باشد.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامي شیعیان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله همکاران گرامی در هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام را مسئلت می‌نمایم.

 

محمدتقی بابایی

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره

 

راه‌اندازی همراه بورس برای سهامداران

سهامداران گرامی :

به منظور سهولت و راحتی در انجام کلیه امور حق تقدم می توانید از نسخه وب همراه بورس به آدرس Hamrahbours.ir  یا اپ…

«بگیلان» 1000 ريال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه مسیر برق گیلان با نماد «بگیلان» برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1402 با حضور 94 درصد از سها…

ثبت افزایش سرمایه شرکت

افزایش سرمایه 76.176.283 میلیون ریال ثبت شد.

با عنایت به صورتجلسه هیات مدیره مورخ 1402/06/01 و مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1401/09…

پیام مدیرعامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا

مدیرعامل و نایب رییس شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با صدور پیامی، فرا رسیدن شب یلدا را که فرصتی برای تجدید دیدارها، تبادل اندیش…

 هیئت‌مدیره سندیکای تولیدکنندگان برق در دیدار با مدیرعامل توانیر خواستار شد؛ بازنگری پیشنهاد هیئت تنظیم برای فروش برق در سال جاری

اعضای هیئت‌مدیره سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در دیدار با مدیرعامل شرکت توانیر، درباره پیشنهادهای هیئت تنظیم بازار برق در مورد …

تشکیل جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت انرژی امید تابان‌هور

هفتمین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور) با موضوع بررسی مناقصه 4500 مگاواتی سازمان ساتبا برگزار شد.

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور

دوره مالی منتهی به 1401/09/30 

زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :

از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نم…

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه نورانی کرامت و روز دختر

به نام خدا

 

بارگاهی که به شهر قم به پاست                      هم برای نجف هم کربلاست

خاک اورا غرق بوسه می کنم                 …